Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
B + B BARCELONA
Růžička, Tomáš ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
B+B Barcelona – Gymnázium Barcelona – Vallcarca Vallcarca je čtvrť s velmi specifickým charakterem, členitou topografií, sociální strukturou, zástavbou dvojího měřítka, důležitým pěším tahem a místem, před kterým jsou velké změny. Kromě gymnázia je třeba na pozemku vytvořit kvalitní veřejný prostor pro studenty i pro Vallcarcu a pokud možno využít budovu staré školy. Tento plácek je obklopen budovami gymnázia přístupnými veřejností, vede na něj nový veřejný průchod v logice spojení parku Güell s dalšími velkými parky. Škola je navržena jako spojení 4 pavilonů s nestejnou výškou, propojených vnitřními dvory nebo uličkou. Studenti oživují svým nutným pohybem veřejnou plochu. Nástupní místo je naproti budovy staré školy, jedná se o venkovní vestibul, ovšem krytý pergolou. Výška budov reaguje na charakter terénu a velikost okolní zástavby. Pavilony jsou dvojtraktem s dvojicí schodišť a pavlačí v kontaktu s dvorem. V každém pavilonu je vnitřní přestávková hala pro studenty. V zadní části je součástí haly stávající lom. Druhé straně ulice je stará škola využita jako jídelna s přístavbou příslušenství. Z jihu plácek vymezuje novostavba knihovny a vedení školy, na severní straně je hřiště. Měřítkem, konstrukcí a materiály budova odkazuje na přítomnost lomu. Je to skelet, s pohledovým betonem na fasádě, s povrchovou úpravou, která zdůrazňuje vrstvený charakter okolí.
B + B BARCELONA
Zatloukal, Štěpán ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
řeším školu jako posloupnost objemů podél ulice spojené společným komunikačním prostorem
Povědomí žáků vybraných středních škol na Jindřichohradecku o účincích a rizicích zneužívání stimulačních návykových látek
Jirušková, Vendula ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce je zaměřena především na problematiku stimulačních návykových látek. teoretické části je charakterizováno zdraví, vývoj osobnosti v ní spojená, primární prevence a léčba závislosti u adolescentů. Nejrozsáhlejší kapitola je věnována charakteristice stimulačních návykových látek, vybraným zástupcům a jejich účinkům a rizikům. Praktická část se věnuje především vlastnímu výzkumu, který analyzuje povědomí žáků maturitních ročníků středních škol v Jindřichově Hradci o účincích a rizicích zneužívání stimulačních návykových látek. Pomocí metody kvantitativního výzkumu jsou naplněny cíle a zodpovězeny výzkumné otázky této diplomové práce. Jako výzkumný nástroj byl zvolen aný kvantitativní dotazník, který byl tvořen přes Microsoft Forms a byl šířen v podobě, Celkově se výzkumného šetření zúčastnilo 104 žáků maturitních ročníků ze 4 středních škol Jindřichově Hradci. Zapojily se všechny školy, které byly osloveny. Z výsledků výzkumu je zřejmé, že žáci základní povědomí o stimulačních návykových látkách sice mají, ale podrobnější znalosti jim chybí. Z výsledků také vyplývá, že primární prevence proti zneužívání stimulačních návykových látek není dostatečná, a to ani z pohledu samotných žáků. závěru diplomové práce je představen didaktický (pedagogický) výstup v podobě projektového dne na téma...
Přírodovědná exkurze do oblasti Českého krasu pro vyšší gymnázium
Pekárovics, František ; Holcová, Katarína (vedoucí práce) ; Vajskebrová, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je návrh a rozpracování modelu školní přírodovědecké exkurze, s využitím CHKO Český kras jako oblasti, v níž by se měla uskutečnit. Dále vytvoření souboru pracovních listů a metodických doporučení pro hladký průběh exkurze.
Sport ve volném čase studentů středních škol
Valentová, Alena ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Diplomová práce: Sport ve volném čase studentů středních škol Valentová 2011 ABSTRAKT Předmětem zájmu předkládané diplomové práce je zmapovat využívání volného času studentů středních škol v Praze se zaměřením na sport a tím tedy seznámit čtenáře s volbou, frekvencí a preferencí sportovních aktivit středoškolských studentů v rámci jejich volného času. První část pojednává o specifických charakteristikách studentů středních škol v oblasti vývojové psychologie. Následující kapitola se pak věnuje terminologickému pojetí volného času, pohybových aktivit, sportu a jeho diferenciaci a také životnímu stylu. Druhá, praktická část, mapuje dotazníkovým šetřením současný stav volnočasových pohybových aktivit studentů středních škol, jako je střední odborné učiliště, střední odborná škola a gymnázium ve vybraných školách v Praze. V závěru práce je uvedeno doporučení pro teorii a praxi vyplývající z faktů empirického šetření.
Přírodovědná exkurze do oblasti Českého krasu pro vyšší gymnázium
Pekárovics, František ; Holcová, Katarína (vedoucí práce) ; Vajskebrová, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je návrh a rozpracování modelu školní přírodovědecké exkurze, s využitím CHKO Český kras jako oblasti, v níž by se měla uskutečnit. Dále vytvoření souboru pracovních listů a metodických doporučení pro hladký průběh exkurze.
Fotomorfogeneze: vliv světla na procesy vývoje rostlin ve výuce biologie na školách
Sedlecký, Libor ; Albrechtová, Jana (vedoucí práce) ; Janštová, Vanda (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvoření funkčních pokusů a podpůrných výukových materiálů, určených žákům středních škol, které by názorně demonstrovaly procesy fotomorfogeneze u rostlin. Navržené pokusy bylo třeba ověřit v praxi na základě jejich spolehlivosti, opakovatelnosti a proveditelnosti ve školách. K pokusům pak bylo třeba vypracovat výukové materiály, zaměřené na pozorování fotomorfogenetických reakcí rostlin, které žákům přibližují základy vědecké práce a cíleně zvyšují zájem o experimentální biologii rostlin. První částí diplomové práce je literární úvod, který poskytuje teoretické zázemí k problematice fotomorfogeneze pro učitele. Shrnuje základní současné poznatky o mechanismu a projevech fotomorfogenetických procesů rostlin. Druhá didaktická část úvodu se věnuje zasazení výuky fyziologie rostlin do současných kurikulárních dokumentů školství v České republice. Pro vytvoření výukových materiálů bylo potřeba navrhnout a ověřit takové pokusy, které spolehlivě demonstrují základní fotomorfogenetické procesy. Byly navrženy tři pokusy zaměřené na: 1. fototropismus rostlin, 2. negativní fototropismus rostlin a 3. skotomorfogenezi rostlin. Pro vybrání těchto pokusů jsem se řídil soubory kritérií, které u pokusů zaručovaly spolehlivost, jednoduchost, názornost, demonstrativnost na...
Sport ve volném čase studentů středních škol
Valentová, Alena ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Diplomová práce: Sport ve volném čase studentů středních škol Valentová 2011 ABSTRAKT Předmětem zájmu předkládané diplomové práce je zmapovat využívání volného času studentů středních škol v Praze se zaměřením na sport a tím tedy seznámit čtenáře s volbou, frekvencí a preferencí sportovních aktivit středoškolských studentů v rámci jejich volného času. První část pojednává o specifických charakteristikách studentů středních škol v oblasti vývojové psychologie. Následující kapitola se pak věnuje terminologickému pojetí volného času, pohybových aktivit, sportu a jeho diferenciaci a také životnímu stylu. Druhá, praktická část, mapuje dotazníkovým šetřením současný stav volnočasových pohybových aktivit studentů středních škol, jako je střední odborné učiliště, střední odborná škola a gymnázium ve vybraných školách v Praze. V závěru práce je uvedeno doporučení pro teorii a praxi vyplývající z faktů empirického šetření.
B + B BARCELONA
Zatloukal, Štěpán ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
řeším školu jako posloupnost objemů podél ulice spojené společným komunikačním prostorem
B + B BARCELONA
Růžička, Tomáš ; Rudiš, Viktor (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
B+B Barcelona – Gymnázium Barcelona – Vallcarca Vallcarca je čtvrť s velmi specifickým charakterem, členitou topografií, sociální strukturou, zástavbou dvojího měřítka, důležitým pěším tahem a místem, před kterým jsou velké změny. Kromě gymnázia je třeba na pozemku vytvořit kvalitní veřejný prostor pro studenty i pro Vallcarcu a pokud možno využít budovu staré školy. Tento plácek je obklopen budovami gymnázia přístupnými veřejností, vede na něj nový veřejný průchod v logice spojení parku Güell s dalšími velkými parky. Škola je navržena jako spojení 4 pavilonů s nestejnou výškou, propojených vnitřními dvory nebo uličkou. Studenti oživují svým nutným pohybem veřejnou plochu. Nástupní místo je naproti budovy staré školy, jedná se o venkovní vestibul, ovšem krytý pergolou. Výška budov reaguje na charakter terénu a velikost okolní zástavby. Pavilony jsou dvojtraktem s dvojicí schodišť a pavlačí v kontaktu s dvorem. V každém pavilonu je vnitřní přestávková hala pro studenty. V zadní části je součástí haly stávající lom. Druhé straně ulice je stará škola využita jako jídelna s přístavbou příslušenství. Z jihu plácek vymezuje novostavba knihovny a vedení školy, na severní straně je hřiště. Měřítkem, konstrukcí a materiály budova odkazuje na přítomnost lomu. Je to skelet, s pohledovým betonem na fasádě, s povrchovou úpravou, která zdůrazňuje vrstvený charakter okolí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.